Debut

Godkväll bloggen, äntligen lov eller vad säger ni?!
Imorse debuterade jag som tennisdomare. Egentligen skulle jag bara fota ett gäng bilder till hemsidan (kramforstennis.net är all mine nuförtiden!) men i sista minuten fick jag hoppa in och vet ni vad? Det gick finemang! Så nu kan jag lägga till det på meritlistan också haha. Nu vet jag att sånt kan man göra en lördagmorgon också :)
Här kommer tre bilder på vad jag gör ungefär exakt just nu:
Bakar pizza till la familia (eller snarare la famiglia såhär i mitt i pizzabaket). Jag tänkte köra på caprese-pizza men min lillebror känner mer för pizza al salame och jag har iiigen aning om hur jag ska överleva att skära i salami (Jag hatar salami!). För min och er skull kan vi ju hoppas att jag överlever!

Kommentarer
Postat av: Ulrica Bylund

Du är ju för snäll du! Vilka pizzor....

Jag har ju sagt att du borde bli dommare! Äntligen det också!

2011-10-30 @ 08:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0