Det här hände igår


Så här kort hår fick jag igår! Kolla! Känns jätteläskigt! (På bilden är jag lite frammåtlutad också så att det inte ska synas hur kort det verkligen är)





Haha nejdå, riktigt så kort är det faktiskt inte. Då skulle jag nog få trauma. Här är sanningen:


(jag vet att det fortfarande är långt)
Fram till igår den här tiden var mitt hår iallafall lika långt som jag visar på bilden. Saknar det lite, men bara lite, för det är en fantastiskt känsla att ha perfekta toppar. Det finns absolut inte ett enda kluvet hårstrå och hela håret känns så där allmänt mjukt. We like!

(jag tror att det är en begränsad typ av personer som ärligt kan skriva ett sånt här inlägg och mena varena ord. jag gör det, men så är min mamma frisör och det har väll fått sina konsekvenser)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0