En veckas fantastiskt bloggande

Hola que tal bloggisar! Vilket fantastiskt bloggande jag står för just nu eller hur?

Tyvärr måste jag säga att orsaken till detta är dels att NV10 2.0 är en heeelt annan sak än 1.0 (ganska precis tio gånger värre) och dels för att jag har lite att göra med alla sociala medier. Håller nämligen på att gå in på djupet, hard working girl förstår ni! Men det är väldigt kul. Idag har jag tillexempel fått en privat superintroduktion så nu kan ni verkligen kalla mig webbmaster.
Imorgon är min första dag på sista veckan av lovet och hallelujah! vad jag behöver det här lovet nu. Förmodligen mer än någonsin faktiskt! Ska försöka bli bättre på att prioritera bloggen från och med nu, puss och godnatt älsklingsläsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0