Facebookpluggar

Något av det tråkigaste man kan göra en måndagkväll måste verkligen vara att plugga fysik (eftersom det är ett sånt oinspirerande ämne). Tyvärr är det så just nu att jag är mer eller mindre tvungen att sysselsätta mig med denna fysikbok. Jag hade mycket hellre djupdykt i diverse sociala medier eller haft myskväll med min bästis Amanda (nu har vi ju 100 mil ifrån varandra så det blir lite svårt), faktiskt hade jag hellre diskat (jag tycker om att laga mat men inte att diska) än att plugga fysik. Förstår ni hur bra det kommer kännas imorgon efter provet?

 

Hej, förresten! Har ni haft en bra dag? Jag gillar måndagar så jag har haft det. :) Mina två sista lektioner var inställda också och alla ni som går i skolan vet hur glad man blir av inställda lektioner. När man tänker efter lite för glad faktiskt. Men så är det iallafall!

 

Nu ska jag återgå till pluggandet. Eller rättare sagt; jag ska uppdatera mig om hur det går för Magda. Vi facebookpluggar nämligen. Om det är en bra studieteknik? Tja, det får vi se efter imorgon! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0