Nästan lite för bra

Kan ni gissa vad jag gör? (nej det kan ni förståss inte...)
Jag sitter iallafall på min mammas jobb och inspekterar varuleveransen som sker just nu i denna stund. Vet ni vad det betyder? (nej det vet ni så klart heller inte) Det betyder att min hårfärg äntligenäntligenäntligen kommit! :D Förstår ni hur efterlängtat? En sån utväxt som jag har nu är helt enkelt inte okej när ens mamma är frisör. Håret ska vara tipptoppfinemang-bra då. Men nu kan vi allihopa se fram emot en utväxtfärgning som heter duga.
.
Något annat som känns överbra är att jag nu kan stryka ett streck över fysikprovet. U-N-D-E-R-B-A-R-T!!! Provet gick snabbt (alldeles för snabbt!) och det känns bra. Nästan lite för bra faktiskt, och det är väll bra...eller jag vet inte riktigt. Men om vi säger så här; min och Magdas facebookplugg verkar inte ha missgynnat oss iallafall!
.
Nu ska jag hem och göra biologiläxa samt förbereda min opponering. Daniels rapport is going doooown! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0