Skola och CSM-jobb

Hola amigos, här är det inte mycket som händer - men vet ni vad gott folk?! Snart är det lov och imorgon skriver jag mitt sista prov innan lovet (känner mig extremt opepp dock...)

Idag efter skolan spenderade jag några timmar på tennishallen (surprising!) och gjorde ett jobb för CSM, och som ni förstår kan jag inte visa er någonting ännu. 327 oredigerade bilder har jag nämligen i min kamera, men om ni är nyfikna och vill ha en liten hint om vad det är jag gjort tycker jag att ni kan kolla på det här klippet från nyheterna idag.
Och mellan er och mig, den här tjejen är verkligen någon ni ska komma ihåg. Susanne Celik mina vänner, glöm inte det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0