Stöd kriminalvården - begå ett brott

En 28-årig man är misstänkt för dödsmisshandel på häktet i Huddinge. Svensk-krim är i chock. Och nu ska de spara in ännu mer pengar. Jag säger som min kära pappa alltid sa: "Stöd Kriminalvården - begå ett brott"


Haha nejdå (även fast han så klart hade helt rätt), nu ska jag packa ihop grejer för imorgon. Ni har väll inte missat Kanelbullensdag idag förresten? Jag ÄLSKAR kanelbullar och har så klart ätit mina egna proffsigt gjorda bästa kanelbullsbullar. Adiós amigos, förhoppningsvis tar den här pluggperioden slut inom en snar framtid. Känner nämligen att inte bara jag själv blir lidande utan även ni bloggisar!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0