Style.com

När jag lite tid över (eller egentligen oftast när jag inte har det) fastnar jag ofta på style.com, jag älskar att bläddra bland alla kollektionsbilder lika mycket som jag älskar att hitta nya spännande designers. Idag fick jag en ny favorit - Elie Saab. Det är helt galet vilka fantastiska kreationer han gör! Kolla bara de här bilderna från höstens couturevisning i Paris.

 

Hellst skulle jag alltid vilja gå klädd i den här typen av klänningar, varför inte liksom? När jag gifter mig ska jag ha en Elie Saab eller en Marchesa (min absoluta favorit när det gäller den här typen av klänningar!). Fast först ska jag ha studentbal! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nummer 1 is to die for! :D

2011-10-28 @ 18:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0