Utväxtfärgning - check!

Min f.d utväxt finns inte längre med oss, (vilket känns aaasbraaa), dock kapades mer än 10 cm...inte riktigt lika kul. Men jag antar att det var nödvändigt och att mitt hår kommer vara superfräscht från och med nu. Fast förstår ni hur jobbigt det är rent psykiskt att kapa en decimeter? Trots att jag har långt hår! Kommer ihåg när jag klippte av mitt hellånga hår till axlarna i femman, förstår inte hur jag tänkte!

 

De senaste dagarna (veckorna egentligen), har jag haft väldigt mycket att göra och väldigt lite tid. Tyvärr har jag offrat något oerhört viktigt för att hinna med - sömnen! Egentligen hatar jag att jag gör så, men nu är det så och det är bara att jobba på det. Har massor i skolan just nu, (andra året på natur är inte att leka med!) sen har jag spännande projekt utanför också. Berättar imorgon för nu ska jag sova! Godnatt allihopa!


Kommentarer
Postat av: Ulrica Bylund

AVIS!

2011-10-16 @ 23:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0