Pluggmode på natur och rosa månad

Kommer ni ihåg när jag förr i tiden (dvs. i höstas och våras) jämt tjatade om vad jag kallade Sweet life of NV10? Nu har vi alla börjat andra året och för att fatta mig kort (eftersom jag har så otroligt lite tid!): livet som naturtvåa är inte längre så ljuvt och tiden man kan betrakta som helt fri mycket begränsad. Men hey! Idag har jag haft egentid i cirka fyra timmar (räknat från imorse då jag vaknade) - det är väll ändå något att hurra över?

 

Om förresten inte märkt det har vi gått in i Oktober. Vad säger det er? För mig är det rosa månad och eftersom jag älskar rosa kan jag inte annat än att gilla. Dessutom tycker jag att det är superviktigt att visa sitt stöd för bröstcancer så jag tycker att ni ska pallra er iväg och köpa Lindex armband och givetvis Rosa Bandet som i år designats av Per Holknekt och Lena Ph. Det finns även en mängd andra produkter att köpa för att stödja kampanjen.

Jag stödjer! Gör ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0