Vad jag borde, och inte...

Söndagkväll, jag tog en riktigt slappchillmyspysdag igår och därför hade jag idag masssssa saker jag borde gjort.

 

Tillexempel borde jag tagit tag i mitt fysikpluggande (fysik är astråkigt), eller förberett en opponering, eller varför inte gjort biologiläxan? Jag borde också tagit tag i det faktum att jag har nagellack lite överallt i hela huset. Och jag borde tagit tag i mitt bildfotoprojekt.

 

Istället började jag baka bröd och jag gjorde en toksnygg fransk manikyr, det är saker jag verkligen inte borde göra. Och då fick jag ett stort gigantiskt problem... Brödet skulle penslas med ägg och HAR NI NÅGONSIN KNÄCKT ÄGG MED NYMÅLADE NAGLAR? Jag. orkar. inte. mer. Min plan inför helgen var verkligen att pluggeliplugga men om sanningen ska fram har det blivit ytterst lite av den kategorin. Ibland känns det verkligen som om livet på natur inte är särskilt kul. Dock vet jag att jag behövde det här den här helgen, jag känner mig åtminstone rejält utvilad. Och det mina vänner, är inte särskilt vanligt.

Okej bloggisar! Nu laddar vi om inför en fantastisk ny vecka! :)


Kommentarer
Postat av: manda

HATA FYSIK!

2011-10-10 @ 11:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0