Comenius here we come!

Idag i skolan fick jag veta att jag blivit utvald att representera Ådalsskolan i en Comenius-grej i Februari. Det är inte vilken liten grej som hellst heller, jag och tre andra små tvåor ska nämligen ta vårat pick och pack för att åka till varmare breddgrader! Kan ni gissa var? (neeej, så klart ni inte kan!) Vi ska åka till Teneriffa! :D

 

Vi kommer att vara borta en vecka och det ska bli riktigt kul. Fast lite läskigt är det ju också! Och alla som känner mig (vilket är åtminstone hälften här?) vet att det här egentligen inte är en sån grej jag gör, eller jo - egentligen är det väll det på ett sätt, men om man tänker på att åka och bo hemma hos några heeelt okända människor och sedan bjuda in någon lika okänd människa i mitt hem. Ja, det är sånt som känns aningen läskigt. Haha, eller - det är mer att det inte är sånt jag skulle göra i vanliga fall.

 

Meeen, man ska utmana sig själv och det är sådant som utvecklar. Dessutom är det superviktigt att nätverka och knyta kontakter. Och hallå? Teneriffa i Februari låter väll inte helt fel? :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men så kul min finaste Felicia. OM någon är bra representant är det ju du. Loroparque, here you come....

2011-09-09 @ 23:33:24
Postat av: määäändi

ooooooooooooofta!!! :D faaan va fett vf ska du dit? :D puss

2011-09-12 @ 12:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0