Derbytorsk, Skinnarmo och pastahimmelen

Måndagkväll igen, snabbt jobbat eller vad?

 

Jag känner mig helt deprimerad eftersom världensbästanågonsin lag AIK förlorade en av de viktigaste matcherna på hela säsongen, alltså derby mot Djurgården. 0-1, tyvärrrrrrrrr!! Så sorgligt!

Men iallafall, idag i skolan lyssnade vi på Ola Skinnarmo. Asballt faktiskt! Jag gillar föreläsningar och tror verkligen att det är viktigt att lyssna på andras erfarenheter och sånt ni vet. Dock så fanns det ju vissa bland oss som var mer intresserade av rondellbygget utanför, och det, mina vänner - tycker jag är väldigt respektlöst. Dels mot människan som står framför oss och pratar, och dels mot skolan som nästan aldrig gör någonting utöver det vanliga som kanske betalat 60-70 000 kronor för den här föreläsningen.

Här kommer två foton från helgen. Tyvärr blev det inte så många fler.

Jag, i pastahimmelen. Ni ser ju hur jag riktigt lyser av lycka, hahaha :) MEN GUD VAD GOTT DET VA! JAG DOG!

Stockholmsnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0