En intensiv impulsiv men bra dag

Hallihallå mina söta små bloggisar!
.
Imorse klev jag upp alldeles för tidigt (04.15!!!) för att lämna kommunen vid halv sex med två taggade tennisbarn och mamsen som chaufför. Vid tiotiden lämnade vi av Linus och Andreas på Arlanda för ett intensivt matchcamp i Båstad. Sedan dess har jag hunnit med Selma CitySpa+ (vilket var ASGRYMT och precis vad jag behövde efter två veckors sjukhet och allmänt skoltrötthet) och föreställningen "Ljust och fräscht" på Cirkus. Även om det var extremt spontant. Kan ni förstå att på 50 minuter slängde vi på oss nya kläder och hoppade in i första bästa taxi från Kungsholmen och sedan började föreställningen? Haha, men det är sånt som är härligt!
.
Den var hursomhellst riktigt bra och även om jag är något ung för målgruppen tyckte jag det var kul ändå, jag menar - min mamma prickar in exakt allt som de påpekar. Ni vet avskalad heminredning i vitt, detaljer i någon kulörfärg, "har ni en KitchenAid?" (haha, och ja! det har vi) ja och en massa andra saker förståss. Får ni tag i biljetter (vilket är typ helt omöjligt egentligen) så rekomenderar jag er att se den!
.
Åh vilken härlig helg jag ska ha! Förstår ni hur sällan jag och min mammi umgås, bara vi två?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0