En underbar känsla!

Det känns som om tusenmiljoner tunga stenar lyft från mina axlar! Min fördjupningsrapport i svenska A är ÄNTLIGEN HELT KLAR!!! :DD Jag har hållt på med den här i ungefär en månad och nu har jag skrivit ut och är redo för inlämning imorgon. Woop wopp! Jag tror inte ni kan ana vilken känsla. (att jag har matteprov som jag inte läst någonting alls om på fredag försöker jag att ignorera just i detta nu...)

 

Sedan senast vi hördes har det faktiskt hänt en hel del positiva grejer. Min lillebror vann helgens tennisturnering (GRATTIS!) och jag har gjort en lyckad debut som ansvarig på kramforstennis.net, dessutom känner jag mig helt frisk från de där sjukveckorna jag nyligen haft (HURRA FÖR DET!) och igår började körkortsteorikursen vi läser i skolan. Jo, just det! Jag övningskörde för fjärde gången i helgen och körde i 50 km/h för första gången i mitt liv (haha helt sjukt vad läskigt det var men gud vad stolt jag känner mig nu). Det är ett superstort steg för mig eftersom jag är typ livrädd för allt som går "fort".

Även om mitt liv just nu mest består av plugg plugg och åter plugg (hej, andra året på natur!) så gäller det att de positiva små sakerna i livet. Tillexempel som att nästa veckas fysikprov har flyttats fram en vecka, eller som att det inte regnat på typ fyra dagar.

Har ni lagt märke till något särskilt i dagens lokaltidning förresten?

Dels står det om att världens bästa lillebror vann tennistävlingen och dels har jag fått mitt tredje foto publicerat i tidningen. Dock första gången med mitt namn som fotohänvisning, de två andra gångerna har Allehanda brutit mot upphovsrättslagen. Artikelns huvudstoff är Kramfors Tennis nyaste tillskott från Trinidad, riktigt duktig spelare med massor av potential. Resten tycker jag att ni kan läsa själva! Det roliga tycker jag är att få publicerade foton, även om det inte är en extremt stor tidning - men ändå!

Adíos amigos!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är lika bra att lillebror vänjer sig vid uppmärksamhet liksom du för dina foton, dom kommer att synas och uppmärksammas i många medier framledes. Du kommer att bli en berömd fotograf! Du är inte bara snygg, snäll och smart utan en estet med fotoblick! Tänk att just jag är din moster.

2011-09-30 @ 22:42:02
Postat av: hihi jadu gissa vem detta kan va? :)

jag älskar dig söötis!!

2011-10-01 @ 13:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0