Man slutar aldrig att förvånas

Idag på filosfilektionen fick jag veta något som kanske kommer röra om hela vår värld, historian måste skrivas om och framförallt måste vi tänka om!

 

Nu är jag ju faktiskt naturvetare (även om jag ibland är ytterst tveksam!) så jag kan inte låta bli att tycka att sånt här är rätt ballt ändå. Och jag vet att jag plockar massor av naturvetenskapspoäng genom att blogga om det här, meen om ni också tänker efter lite här nu... Tänk er att några forskare har upptäckt något snabbare än ljuset!! Whaaaat? Jag får nästan lite apokalypskänslor här faktiskt! 2012 närmar sig med stormsteg och jag menar, hallå? Historia skrivs i detta nu!! Einsteins teori är krossad och hela myten liksom bortspolad. Galeeet! Var är världen på väg egentligen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0