Måndag (igen!)

Kan ni förstå att det är måndag igen?


Jag tycker att precis alla veckor går extremt supersnabbt, ledigt eller inte. Förra veckan kom jag fram till att jag gillar måndagar, och den känslan har inte förändrats idag. Måndagar är bra helt enkelt. Ja, och fredagar så klart! (Kan det ha något att göra med att dessa dagar är mina minst naturiga dagar?)
.
Tyvärr har jag fått min årliga höstförkylning. Jag vaknade med ett rött och svullet öga imorse, och det slutar inte där - jag är så där trött och hängig som man bara är när man är förkyld. Son las cosas de la vida antar jag, men ändå!
.
Just nu är jag på min mammas jobb och testar nya produkter. Jag älskar när hon får nya varor! Det finns två saker jag gillar extra mycket med min mammis yrke: 1) När Tidningspaketet (proppfullt med nya tidningar) kommer och 2) Nya produkter. Annars är det inte mycket som roar mig med jobbet som frisör. Eller jo förresten! Nu kom jag på en till sak jag gillar: När min mamma varit på kurs och har med sig presenter hem. Igår kom hon hem med en väldigt fin bh från Calvin Klein och en supersnygg klänning från Miss Sixty. Sånt gillas här på Felicialovgrens.se! :)

Kommentarer
Postat av: ulrica Bylund

min lilla fina Fellan...krya på dig!

Jag var ju också i Stockholm men köpte en liten porslinsblomma till evelina...små barn små presenter. Jag hade föredragit att få dina!

Maja frågade idag när hon skulle få åka till dig!

2011-09-07 @ 23:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0