Mitt liv just nu

Ledsen för en något kass bild!


Idag var jag hos doktorn för att konstatera att jag inte hade någon form av inflamation, däremot ett högt sänka så jag har en väldigt kraftig förkylning. Jobbiiigt va? Jag har varit sjuk i en vecka och jag orkar inte så mycket mer. Hostar konstant och dessutom är min energinivå på sparlåga. Det ni kan se på bilden är lite av mitt liv just nu - hostmedicin, nässpray, ögondroppar och en superläskig ögonsalva. Doktorn frågade om jag behövde något sjukintyg till skolan... jag sa nej direkt och tänkte (men bara tänkte) att nej du lilla farbror doktor det behövs verkligen inte för jag har ändå inte tid att vara hemma från skolan. (Jag veeet att jag borde!)

 

Puss och kram från er allra bästa bloggerska - eller nej förresten! Pussar och kramar får ni klara er utan! Om ni inte vill åka på världens förkylning det vill säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0