Sjuk(t)

Åh, jag mår så dåligt. Kan ni förståå deeet? :(

 

Jag har varit sjuk sedan tisdag, eller nej förresten - egentligen ända sen måndag. Men jag har varit hemma från skolan från tisdag. Och eftersom jag typ tror att världen går under för att jag är borta från några lektioner kände jag att MAX två dagar hemma fick räcka. Imorse hade jag ESV1202 och MA1203 (haha! gissa vad det kan vara! ;) ) men när jag insett att hey, Felicia vet du vad? Det är inte så farligt ändå! Man överlever några missade lektioner. Så kände jag av det faktum att jag inte alls är särskild feberfri, så jag åkte hem. Ärligt talat känns det rätt jobbigt, men jag känner min kropp och jag vet att jag inte är frisk ännu. (Ja, jag vet att man inte ska hålla på som jag gör när man är sjuk. Men det är inte så lätt förstår ni! Men jag jobbar på det...)

 

Just nu känner jag ungefär enbart för att ligga i min säng och inte göra någonting. Jag har drabbats av någonting typ odefinierat men om ni känner igen er på symtomen 1) minst ett öga är rött och känns svullet, 2) on-and-off feber 3) ibland känns det som om man ska svimma, 4) lite hostigt härochdär samt 5) extremt trött. Ja, om ni känner igen er så kan jag garantera att ni har samma åkomma som jag. Och om någon känner för att agera sjuksyrra får ni gärna komma med ett stycke diagnos. Jag ska iallafall återgå till vertikalt läge och inte göra någonting alls. Adiós amigos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0