Win-win situation från Lindex

Snart har även september passerat och då går vi in i Oktober. En månad som jag gillar, inte bara för att den är helt och hållet rosa, utan även för att den är rosa av ett gott syfte. I år har Lindex tagit fram ett rosa armband som kommer att stödja kampanjen för bröstcancer och självklart forskningen för bröstcancer.

 

Jag brukar köpa det Rosa bandet och kommer självklart att köpa det här armbandet. Och det tycker jag att ni också borde göra!

Det är både supersnyggt och står för något bra. En riktig win-win situation med andra ord! Jag tycker att ni -  mina kvinnliga läsare ska köpa ett till er själva, ett till er mamma, moster, kompis, dotter you name it! Och detsamma gäller er män - köp ett till er dotter, fru eller varför inte mamma eller flickvän. Armbandet kommer att kosta 75 kronor och är gjort av genuint läder. Det finns att köpa i butik och online från och med den 26 september. Så tveka inte! Just do it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0