Livrädd eller astaggad?

Ikväll ska jag påbörja mitt livs läskigaste och icke-feliciagaste (jag har rätten att tillverka mina egna ord!) resa. Kan ni förstå att jag, Felicia Lövgren, ska åka till en helt främmande familj och bo där i en vecka?! För er andra vanliga (normala) människor låter det här säkert inte särskilt farligt, men för er som inte känner mig så bra som mina allra närmsta gör (jag tror faktiskt det bara är typ mamma, Manda och möjligtvis Catta som verkligen förstår haha) kan jag berätta att jag alltså verkligen aldrigaldrigaldrig gör den här typen av grejer.
-
Det ska självklart bli väldigt kul och spännande och jag kommer lära mig massor (räknar iskallt med att bli spanskaproffs på riktigt) meeen det gör mig också extremt rädd. Förstår ni hur många worst-case-scenarion som jag gått igenom för mig själv?
-
Iallafall vill jag bara berätta varför ni får hålla tillgodo med noll uppdateringar tills jag är tillbaka (OM jag kommer tillbaka haha), önska mig en trevlig resa och jag hoppas ni har det aaaasbra här hemma när jag lever loppan med Comeniusgänget på Teneriffa! Adiós amigos :) Nos vemos!

Kommentarer
Postat av: Michelle

LYYYYYYCCKAAAAAA TILL! :) have a safe flight hihiih

2012-02-04 @ 20:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0