Har blondiner roligare?

Har tusen saker som borde gå före bloggen på prioriteringslistan (betonar tusen!!) men tänkte bara uppdatera er om att jag lever och att Teneriffa var aaaasnice!! Har massor av bilder men tills vidare får ni en från avskedsfesten som hade 80-talstema. Andreas (mitten) kan var nöjd som fick tag på inte en utan två (!!!) blondiner, det ni! Om blondes have more fun kan vi diskutera, för mig tog det dock inte lång tid på Teneriffa förrän jag upptäckte att de tyckte det var väldigt kul med blondiner. Själv tyckte jag det var läskigt (särskilt när random killar ropar ens namn mitt på gatan!!) så jag sa bara tengo novio och beordrade Andreas att inte lämna mig!
.
Ikväll ska jag plugga och umgås med min fina familj och pojkvän, måndagsmys @ myplace kan vi säga (hoppas jag iallafall). Kan förresten tillägga att jag pratat mer spanska de här dagarna än vad jag gjort i hela mitt liv, gud vad jag älskar att kunna språk! :D

Kommentarer
Postat av: alexandra

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?:)

2012-02-13 @ 23:27:34
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0