Felicia gånger sju

Blandade uttryck från de senaste dagarna.
.
Tyckte det var länge sedan ni fick några bilder på er favoritbloggerska, visst har jag rätt? (det har jag nästan alltid). De senaste dagarna har det dock inte bara bjudit på blandade ansiktsuttryck, givetvis även en del blandade känslor. Det är inget jag kommer att dela med mig till er av, men om vi säger så här - jag är glad att jag har världens finaste personer i mitt liv som alltidalltidalltid finns vid min sida. Och jag är ännu mer glad över det faktum att den starkaste jag känner - det är jag. Även om det kanske innebär att jag är för stark, jag vet inte. Men jag antar att vi alla har våra ryggsäckar och att de påverkar oss, att min råkar innehålla något som satt ribban för all typ av hjärtesorg och saknad onåbart högt är inget varken jag eller någon annan kan göra något åt. Det är bara den jag är. Och den jag alltid kommer att vara.

Kommentarer
Postat av: Ulrica Bylund

Min fina älskade, klart vi är dom vi är och för stark kan ibland göra oss svag liksom vår svaghet kan vara vår styrka. Hur vi än vänder på det är vår styrka också det som bir vår svaghet ibland. Jag älskar dig och ser dig gärna glad men du vet att i vått och torrt är jag moster med blödigt hjärta. Sänder dig tusen kramar

2012-02-25 @ 21:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0