Estocolmo (inspirerad av mina spanska amigos)

Befinner mig i Stockholm efter en givande bilresa med min alltid lika inspirerande chef. Tog ett snabbt stopp på Kungliga och sedan nästan dog jag påväg till mathimlen (ja, alltså för att det var så gott så jag dog). Nu har jag landat på hemlig adress och det känns verkligen så bra. Det känns visserligen alltid väldigt bra att vara i Stockholm, men efter den här veckan känns det liksom extra bra. Precis det här jag behöver just nu.
Jag tänkte faktiskt mest meddela er att jag lever, har det bra och lovar att uppdatera så fort som möjligt igen.
Orelaterad bild till texten, men guuud vad jag längtar efter våren!

Kommentarer
Postat av: ulrica bylund

Låter spännande, är du nöjd och glad är jag det. Hoppas också att det blir vår snart...kram Längtar även efter dig!

2012-02-25 @ 21:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0