Vinter, utan att tveka.

Idag är man inte allt för glad att vara invånare i Kramfors Kommun...

så jag tog mig friheten att låna Susannes bild för att ni verkligen ska förstå hur vidrigt det är. Dör dödens död för detta vidriga vedervärdiga viderväder.

 

Det är tur för kära lilla Sandslån att det ändå är rätt vackert på vintern, annars hade jag flytt härifrån för länge sedan. Faktum är att jag förra veckan insåg det min pappa insåg när min familj bestämde sig för att flytta hit - ska man bo i Kramfors Kommun finns inget annat alternativ än på Sandslån. Fina lilla trygga Sandslån, iskallt på vintern men alltid varmast på sommaren. Och inte att förglömma - här skiner alltid solen. Marielle kallar alltid mitt place för gräddhyllan (även om jag föredrar Solsidan haha) men det spelar ingen roll för ni anar inte - världens bästa ställe på hela jorden är mitt hus, mitt hem, mi casa. Även om vädergudarna råkar tycka att det är kul att ge oss extrem kyla ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0