Who you are

Jag är en businessprincess. En överambitiös tjej som inte har något emot att jobba hårt. Jag tycker om att bestämma. Van att få som jag vill. Kör över folk. Medvetet ibland, men oftast omedvetet. Ett exemplar av en ultimat "salesdog", en supermutt - superversionen av mig själv. Jag föddes för att påverka, för att leda. Jag är unik, perfekt och vacker. Jag har bra självförtroende, och jag har inga problem med att spela på det. Jag är en isprinsessa. Stenhård och iskall, men mjuk på insidan. Jag är omtänksam, uppmärksam och bakar på nätterna. För vissa är jag kanske för pushig, för mycket, för ambitiös, för för. Men det viktigaste - Jag är Felicia.
.
Det viktigaste som finns i helavidavärlden - det är att du är du. Och att du förstår att huvudpersonen i ditt liv - det är också du. Förändra dig inte för att någon annan vill det, utan för att du vill det. Don't lose who you are.
I'm perfect, just the way I am. (Jag vill bara tacka för att jag har världens finaste människor i mitt liv. Gott folk, ni har en speciell plats i mitt hjärta, och jag har ingen aning om vad jag skulle göra utan er!)

Kommentarer
Postat av: mammi

Jag är värdens lyckligaste som får vara din..mammi..<3

puss jag älskar dig...

2012-02-29 @ 02:11:59
Postat av: MANDA

JAG ÄLSKAR DIG MIN FINASTE!

2012-02-29 @ 20:56:56
Postat av: Catta

Och jag som får vara din...Catta <3 bamsekramisar till min o hela världens bästa Flisan

2012-03-02 @ 19:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0