19.30 @ my place

Eftersom världens bästa Marielle idag går från naturvetare till HIL:are var jag ju bara tvungen att bjuda in samtliga klassisar till en halv åtta hos mig-kväll, allt i Marielles ära förståss! Kvällens meny ser ni här, enormt anpassad efter Marielles (och inte mitt) bilintresse samt hennes språkkunskaper i tyska (vet att jag blandade in lite fin italienska och franska).
Det må vara fredag den trettonde idag (!!!!) men jag hoppas på min vanliga tur och att alla klarar sig oskadda från my place haha, ha en bra fredag den trettonde mina fina bloggisar! Nu ska jag sörja min att Marielle går från vanlig NV10:are till vår hedersmedlem...

Kommentarer
Postat av: rosanna challis

ååh tack så mkt fina kusin!! <3 <3 <3

2012-01-16 @ 18:48:38
URL: http://rosannachallis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0