25 Januari är ingen vanlig dag!!!

Idag är ingen vanlig dag för det är Mandas födelsedag hurrahurrahurraaaa!!!!
Amanda Schill är inte bara en riktig snygging, hon är smart, hon är rolig, hon är asball och framförallt är hon min kära bästis och helt klart äldsta vän. Jag skulle kunna fylla en bok med alla Manda-Bellson-moment och jag vet att det skulle komma uppföljare på uppföljare för den här vänskapen är här för att stanna. Min kära fina modiga vän, vad skulle jag gjort utan dig? You mean the world to me och jag vet att jag inte är ensam om att säga att det inte skulle vara en lika bra värld om inte du fanns i den. Tack gooos för att du är du och för att du är bäst!
.
Grattis igen Mandisen! Saknar dig mandagos <3

Kommentarer
Postat av: din bästa vän hihi

du är min bästavän felicia!! jag älskar dig mer än ord kan förklara! du och jag FÖRALLTID!! dock anser jag att d skulle slytta aningen närmre mig ;) hihih

2012-01-25 @ 23:06:45
Postat av: NATHALiE

sv: tack fellan! :D

2012-01-29 @ 23:46:38
URL: http://saranathalie.blogg.se/
Postat av: Ulrica Bylund

Vilken uppskattande vän du är! Fin bild. Kram på dig min fina Felicia

2012-01-30 @ 19:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0