Mobilt

Vi har mjukstartat Matte D (!!!) med Sinussatsen, antar att vi kör Cosinussatsen imorgon. Naturvetarvärlden ni vet ;)
Hade nästan hela klassen på middag i fredags, extremt övertrevligt fastän vi nu är två pers färre :( Cassandra och Marielle, ni är förevigt hedersmedlemmar av NV10 och kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta.
På lördagmorgon åkte jag och mammizz ner till Söderhamn för att bocka av ännu en tennishall, hängde med nästan hela Kramfors Tenniskollektiv som var trevligt och såg tillexempel Hannis dominera DS. KTK och NV10 levererarrrr!
.
Annars då? Hur är det med er? Imorse hade jag riskettan och klarade en bana med 0.6 promillebrillor. Resten rullar på kan man säga :) Chefen är i Australien med mästarCelik och jag ägnar dagarna åt att leka med KakaoTalk och att sakna min pojkvän (som är i Sundsvall atm) och så klart att sakna världens bästa bästis Amanda som är i Lomma. Hade förresten min första lektion i Svenska C idag och jag måste bara få säga en än gång hur mycket jag älskar svenska, min nya lärare verkar vara riktigtriktigtriktigt bra och att ha svenska varje dag utom en är på Hallelujah-moment nivå för mig haha :D Nu ska jag snart sova, eller borde åtminstone göra det, så vi hörs imorgon finisar! Pussssss :)

Kommentarer
Postat av: Erik

Jag har inte en aning om vad Sinussatsen eller Cosinussatsen är för något (haha) men något jag vet är att din pojkvän saknar dig ännu mer! <3

2012-01-17 @ 01:09:17
Postat av: Ulrica Bylund

Och din moster saknar dig.....

2012-01-20 @ 23:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0