Hallå bloggeeen! :D

Heej bloggeeen! :D
Idag började skolan och vardagsrutinerna är igång igen. Nya schemat (som gäller från nästa vecka) är mycket bättre än mitt förra så det är jag veeerkligen tacksam för :) dock inte lika tacksam för att jag nästan inte sovit någonting inatt haha, förstår inte varför det blir precis likadant varje lov - att man aldrig lär sig?
-
Iallafall har vi några grejer att ta upp, vill ni höra glada nyheter eller dåliga först?
Eftersom jag inte vill avsluta med några dåliga nyheter tar vi den först; Min bästabästabästa Marielle går sin sista vecka på natur den här veckan och det är så sorgligt att jag typ dör, men det är dags för henne att flyga vidare och om det är vad som känns rätt för henne så är det vad hon ska göra. Men ändåååå! :(
-
Min telefon går varm just nu eftersom alla är så nyfikna och i den värld vi lever i är inte saker sanna om det inte går att läsa på facebook, och jag håller hårt på att man håller vissa saker privat och vissa saker personligt. Jag är gärna personlig i bloggen, men inte för privat. Tycker dock att en bild säger rätt mycket så om ni missat min facebook...

Kommentarer
Postat av: ulrica bylund

Hej pussgurka! Så kul. Han såg både söt och snäll ut men det är ett krav för att få vara med dig för du är ju min ögonsten. Du är bäst och hade jag känt denna Erik hade jag gratulerat honom till världens finaste tjej för bättre än dig finns inte! MEN var har all info varit, tjejskvaller om vem han är, hur ni träffats osv.....Vi måste backa bandet min sköna böna. Nu är ju moster sprickfärdig, jag som inte ens kan vänta till födelsedagen eller knappt på tomten. Vad gör du mot mig! Puss Puss

2012-01-09 @ 22:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0