Goodbye steg 2, hello steg 3.

Usch, känner att jag börjar gå mot steg 3 i mitt förkylnings-stadie det har faktiskt gått fortare den här förkylningen. Tragiskt är det enda ord jag har att säga. Tragiskt. Ska försöka att inte blogga så mycket, då klagar jag nog bara. Har egentligen bara lust att ligga och se en film eller nåt.. Inte tänka alls.

Ska jag vara lite positiv i några sekunder då? Förra torsdagen gjorde jag ett engelska prov och idag fick jag veta betyget. Mycket Väl Godkänt. MVG. Härligt! Fast inte ens det känner jag mig särskilt överlycklig för, känner mig mest sjuk. Det är synd om mig just nu.

Krya på mig också hörs vi när jag frisknat till. Okej?

Kommentarer
Postat av: Ida

Krya på dig (:

2009-02-20 @ 12:36:34
URL: http://idadjupenstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0