Wipeout


(Bild från kanal5.se, bilden är en länk)

Ni har sett trailern, jag har sett trailern. Kanal5's nya söndags underhållning. Wipeout. Som jag har förstått är det helt vanlig människor som tävlar med/mot svenska kändisar. Och även norrmän och danskar. Jag tror att det här programmet blir helt galet. Så klart kommer jag att titta. Det känns som om det tillhär eftersom jag är en sån otroligt stor bloggerska (självironi..), jag måste ju veta vad jag snackar om. Det är min form av research, jag gillar att göra research. Kommer ni ihåg mitt inlägg om Kevin Borg och Darin? Det var research på hög nivår, mycket hög nivå.

Men för att återgå till Wipeout. Vad tycker ni? Eller snarare, vad tror ni? Förnedrings tv på hög nivå.

Kommentarer
Postat av: NATHALIE

Jag kommer nog oxå kolla på det nån gång :)) Det verkar kul!

2009-03-05 @ 01:54:05
URL: http://saranathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0